رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ستاره خط میانی رئال آماده است تا نقشی کلیدی در این فصل بر دوش بگیرد

Germany: Mesut Ozil
Bongarts

سایت گل- مسعوت اوزیل، ستاره خط میانی باشگاه رئال مادرید معتقد است که می تواند یکی از مهره های سرنوشت ساز در موفقیت این فصل رئال باشد.

این بازیساز آلمانی می خواهد تا عنان هدایت رئال را در دست بگیرد. این درحالی است که کریستیانو رونالدو این روزها در اوج آمادگی است و با خریداری لوکا مودریچ دربازار تابستانی و انتقال او به برنابئو، رقابت برای اوزیل سخت تر از همیشه شده است.

اوزیل که در جریان دیدار تیم ملی آلمان مقابل جزایر فارو، در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 در قاره اروپا، دو گل به ثمر رسانده ، در صحبت هایی گفت:« مهمترین نکته برد تیم ما مقابل جزایر فارو بود ولی من برای دو گلی که به ثمر رساندم واقعا خوشحالم. از اینکه در زمین حضور داشتم لذت بردم و چنین بازی ای برای من خوب است تا بتوانم اعتماد به نفسم را افزایش دهم.»

ستاره ترک تبار رئال ادامه داد:« فوتبال امسال، تازه شروع شده ولی من حس خوبی دارم و فکر می کنم که می توانم به رشد و پیشرفت ادامه دهم؛ رئال هم فصلی طولانی را پیش رو دارد و من می خواهم نقش مهمی در موفقیت های این فصل تیمم داشته باشم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 20 شهريور 1391برچسب:, ] [ 21:8 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید